باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

فاصله های غرق ابهام

اما حیف ، من و تو دور از هم می پوسیم
غمم از وحشت پوسیدن نیست
غمم از زیستن بی تو در این لحظه پر دلهره است

پس از سالها وقتی یک سیم میشود وسیله ارتباط کوتاه من با تو ، وقتی مرا غرق در هیجان سالها و افسوس گذشته ها می کند و مرا به اوج لذتی نگفتنی همراه با حسرت میسازد که با بودنت کمرنگ بود، چه می توان گفت جز اینکه :
و عشق صدای فاصله هاست....

زمان حلال خوبی است ، خوب می دانم. همانطور که امروز با گذشت سالها پاسخ بسیاری از سوالاتم را یافته ام. امروز خوب میدانم که گاه در زندگی ضریب آخر به صفر می رسد . اما چه می توان کرد جز تلاش ؟؟!!

صدای فاصله هایی که غرق ابهامند

ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد

من سردم است و از گوشواره های صدف بیزارم
من سردم است و میدانم
که از تمامی اوهام سرخ یک شقایق وحشی
جز چند قطره خون
چیزی به جا نخواهد ماند
خطوط را رها خواهم کرد
و همچنین شمارش اعداد را رها خواهم کرد
و از میان شکلهای هندسی محدود
به پهنه های حسی وسعت پناه خواهم برد
من عریانم عریانم عریانم
مثل سکوتهای میان کلام های محبت عریانم
و زخم های من همه از عشق است
از عشق عشق عشق
من این جزیره سرگردان را
از انقلاب اقیانوس
و انفجار کوه گذر داده ام
و تکه تکه شدن راز آن وجود متحدی بود
که از حقیرترین ذره هایش آفتاب به دنیا آمد

"فروغ "
-----------------------------------------------------------------------
بعضی وقتها برای در دست گرفتن کلاف سردر گم زندگی باید رشته کلاف را پاره کنی تا بتوانی سر نخ زندگیت را پیدا کنی.

!!!

برف بهانه ای بود برای شادمانی ، غم سرمای هموطنان اگر بگذارد.

بسیار خرسندیم از این که باداشتن دومین منابع گازی جهان ، به دلیل عدم برنامه ریزی و نداشتن تسهیلات و زیر بناهای لازم باید از ترکمنستان گاز وارد کنیم و ترکمنستان و روسیه هم هرساله با رسیدن فصل سرما به بهانه های مختلف که همه منجر به افزایش قیمت توافقی گاز میشود ، صدور گاز به ایران و اروپا را قطع می کنند .

خدای را سپاس.