باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

عروج




صدا کن مرا.

صدای تو خوب است.

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می‌روید


سهراب سپهری


من از لبان تو عروج می کنم ؛ وقتی عاشقانه مرا به نام می خوانی.

طبیب

هر که را جامه ز عشقی چاک شد

                                               او زحرص و جمله عیبی پاک شد
شادباش ای عشق خوش سودای ما 

                                               ای طبیب جمله علت‏های ما
ای دوات نخوت و ناموس ما

                                              ای تو افلاطون و جالینوس ما





مولوی


خوشبختی

این روزها آن قدر خوشبختم

که برای هجی کردن آن نفس کم میاورم.


-----------------------------------------------

امروز تلاش می کنم :

برای تحقق رویای دیگر و یافتن آرزویی دیگر. پس از رسیدن به رویای دیروزم امروز برای آرزویی دیگر نبرد می کنم.