باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

اون دو تا مست چشات منو خوابم می کنه*

هشت سال پیش چنین روزی  فهمیدم منو دیگه گریزی از عشقت نیست. آخه توی شراب چشمات غرق شده بودم. هنوز این قدر مست اون شرابم که اشتباه حساب کردم هشت سال نیست و از روز ازل این قراری بود بین منو شراب چشمات و دلمون که این قرار رو بی قرار تر کرد.



* یک قسمت ار ترانه ابی

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدرضا چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ب.ظ

سلام دوست عزیز وبلاگت عالیه
اگه دوست داشتی بیا تبادل لینک کنیم وبلاگ منو با عنوان معرفی سایت و وبلاگ لینک کن بعد بهم پیام بده تا من هم وبلاگ شما رو لینک کنم
http://jostojoogar.blogsky.com/

نسیم خیس کولی چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:00 ب.ظ

من غرقه توام
فکر نجات من مباش
مبارک باشه این غرق شدگی

ماه مون پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:54 ب.ظ

مبارکه
شرابش شراب شیرازه دیگه :)

نسیم خیس کولی شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ب.ظ

منتظرم که دوباره بنویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد