باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

سقف بی روزن

 تو فکر یک سقفم یک سقف بی روزن *.....


تا هیچ هوا و نوری عطر نفسهات و حجم تنت رو ازم ندزده.



*فرهاد


نظرات 6 + ارسال نظر
ماه مون دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ق.ظ

این روزا کی تو فکر یک سقف نیست هرچند خوشه ۳ شدیم ولی نمی دونم این پولمون کجا رفته .
چه طوری خانومی؟
خوبی؟

عزیزم این یعنی این قدر ثروت متعادل پخش شده تو جامعه که اختلاف طبقاتی نداریم و همه خوشه ۳ هستند .ما اگه این رو در جامعه نمی بینیم مشکل از چشمهامون هست.
ممنون عزیزم . خوبم و از خوندن نوشته های قشنگت هر روز بهتر .

نسیم خیس کولی سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ب.ظ

عالی بود دختر خوب عالی
تبسم بهت سلام و دعا میرسونه عزیزم

منون عزیزم از طرف من ببوسش.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:02 ب.ظ

چطوری؟ گاهی هوات و می کنم به خاطر حسای عاشقانه ای که داری

تا بعد

رها

ممنون عزیزم. من همیشه به فکرت هستم و بهت سر می زنم. امیدوارم خوش باشی

فرشید جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:58 ب.ظ http://farshid38.blogfa.com

سقفی برای ما...محکم تر از آهن...

ماه مون دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ب.ظ

چقدر دیر به دیر می نویسی باغ گل سرخ

از بس تنبلم عزیز نازنینم:))))

ماه مون چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ

یه ایمیل برام بزار میخوام برات از اون عکسا ایمیل کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد