باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

نوشته خواهد شد....

نظرات 4 + ارسال نظر
نسیم خیس کولی سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ب.ظ

نوشته خواهد شد به زیبایی
نوشته خواهد شد به شیوایی
.
.
نوشته خواهد شد

آخ که تو چه به من دلگرمی میدی عزیزم

ماه مون چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ق.ظ

پس چرا هنوز ننوشتی. نکنی مامانی چیزی شدی ازت خبری نیست :)

من همیشه مامانم عزیزم

Inموریx پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

سلام....بعد از مدت طولانی هم وقت شد مطالب دوستانو بخونم و هم وبلاگمو به روز کردم.....شاد باشین و سلامت...

ماه مون دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ق.ظ

این گل سرخ چرا نمی نویسه .

البته گل سرخ همیشه مامان :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد