باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

جهان پیر است و بی بنیاد

چقدر یک نفر می تونه دل بسته تو باشه که به خاطرت همه چیزشو بفروشه تا ترا بدست بیاره .باور کن مجنون تر از قیصر بود برات. چقدر به تو امید واهی داشت که با اینکه بیشتر از هر کسی می دونست به زودی ترا از دست میده ولی خودشو به هر آب و آتشی میزد تا با تو باشه.

آهای با تو ام. با تو دنیا.


نظرات 3 + ارسال نظر
ماه مون سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ق.ظ

اینی که نوشتی باور کن مربوط به اکثر آدمها میشه ...

خوب آره . ولی اون کجا که تو به مستند بدونی چیزیو داری از دست میدی ولی ازش دست برنداری

ماه مون سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ق.ظ

چرا اینقدر دیر به دیر می نویسی

شرمنده عزیزم خیلی گرفتارم . مثل شمام که پر از مطلب نیستم. ذهنم درگیر هزار جاست

ماه مون سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ق.ظ

راستی اگر ایدی داری بده اددت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد