باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

گره

همه چیز عرضه می  خواهد حتی بد بودن.

خدایا کاش فقط کمی در این زمینه لطفت رو شامل حال من می کردی و یواشکی یک مشت تو گلم  می ریختی .

بدجوری احساسات و عقل و دلم به هم گره خورده است البته فعلا. برم خودمو درمان کنم.باید در خودم فرو برم.

نظرات 5 + ارسال نظر
ماه مون سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ

ما که نفهمیدیم چی شد
خدایا اگر تو فهمیدی یه فکری به حال این دوستمون بکن :)

رها شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ

می گم اگه کمک میخوای من هستم. در ضمن هر کاری عرضه می خواد به قول تو حتی بد بودن.

رها

مارال سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:42 ب.ظ http:// 1338455.blogfa.com

سام والا منم که از این عرضه ها ندارم شایدم استحقاقش ندارم نمیدونم با ارزوی بهترینها برای شما

مارال سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ب.ظ http:// 1338455.blogfa.com/

سلام ممکن لطف کنید ادرس مرا برای من بفرستید تا ببنیم اشتباه کجاست ممنون میشم

رها پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ق.ظ

نیومدی بیرون ؟ از خودت دیگه

بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد