باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

و عشق را زیر باران باید جست

عجیب ترین چیزی که تا حالا شنیده بودم " برف بهاری " بود که به چشمان خود دیدیم.

*******************************************************

می دونی وقتی که دیروز زیر اون بارون شدید با هم قدم می زدیم ، چی رو در من زنده کردی؟

خاطره 7 سال پیش که زیر اون بارون شدید با هم قدم میزدیم و همه چپ چپ نگاهمون می کردند. وقتی وارد مغازه شدیم یادته چقدر آب از سر و بدنمون کف مغازه جمع شده بود. احتمالا فروشنده کلی فحشمون داده با اون خریدمون.


مهم اینه که ما همواره از هر لحظه برای لذت بردن و در کنار هم بودن استفاده می کنیم، مگه نه؟


تو همیشه همراه بهاری من بودی و هستی. وقتی با منی همه چیز جلوه بهاری پیدا می کنه یار همیشه بهارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
میلاد سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:49 ق.ظ http://semkeshebargh.blogsky.com/

شما وبلاگ جالبی دارین
مخواست بدونم میتونم با هم وبلاگی مشترک در زمینه تبلیغات داشته باشیم
من در زمینه(شبکه کابل کشی/سویچو..../کابل کشی برق/نقشه کشی فعال هستم )
منتظر پیام شما هستم

نیما سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 ق.ظ http://real-arsenal.blogsky.com

سلام.شما که ورزشو دوس دارین به من سر بزنید خوشحال میشم.

رها پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام خوبی

بالاخره من یه چیزی از خودت تو وبلاگات دیدم. امیدوارم همیشه بهاری باشید

رها

نسیم خیس کولی یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ق.ظ

هزار مرتبه خدا را شکر که همیشه با هم بودید و از این بابت شادید.

ممنون عزیزم. امیدوارم همه کسنی که ساکن سرزمین عشقند هماره در کنار هم باشند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد