باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

سال نو سلام


  باز  

  این زمین تند گام  

برف را از روی گرده می تکاند و به صد زبان

آفتاب را می دهد سلام

باز باد خوش خبر بهار شکفته می دهد پیام

می دود میان لاله ها  غزل سرا

جام هایشان می زند به جام

باز ابر باردار خیمه می زند به روی بام

باز بر شگون مجلس بهار

بید می پراکند به رقص صوفیانه اش

گیسوان سبزفام

باز نبض جویبار نقره می زند به توده علف

با گذار آبهای رام

روز می رسد

روز دیگری که از نوی گرفته نام

خاسته زجا

مردمی  به راه مردمی نهاده پا

در سرود

در صلا

سال نو سلام

سال نو سلام

 

سیاوش کسرایی


نظرات 2 + ارسال نظر
بانو مریم دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ب.ظ http://banoumaryam.blogfa.com

سلام بر شما
سلام بر سال نو
که به همین سرعت
یک دوازدهمش تمام شد !

وحید سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 ق.ظ http://waheed.blogsky.com

سلام !
وب شما عالی هست.. . به وب من هم بیا... میخای به جمع دوستانت یه دوست تازه افزوده شود؟؟؟ منظورم تبادل لینک هست؟؟؟ منتظرم... بای...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد