باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

سلام

من مطمئنم که خداوند به هنگام آن وداع بزرگ لبانم را بوسید و گفت سلام . پس از آن بود که با دیدن چشمانت سلام ها جان گرفتند.

نظرات 3 + ارسال نظر
شادی یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ب.ظ http://parchine-raz.blogsky.com/

چه جمله ای ثقیلی یه خورده گیر کردم تو مفهومش
ولی خیلی زیباست
ممنونم دوست خوبم منم زیاد در پی آپ و اینا نیستم حالا شاید وبلاگ رو بستم نمی دونم دیگه دل و دماغش نیست
هر جا هستی شاد و موفق باشی

بانو سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ق.ظ

همون بوسه بهت اینقدر مزه داده که وداعتون اینقدر طولانی شده. مطمئنی خود خدا بود ؟! شاید بنده خدا بودها !!:))))))))))))))

شادی شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ق.ظ http://parchine-raz.blogsky.com/

▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ ▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
به روز هستم دوست عزیز. قدم رو چشم ما بذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد