باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

هوای تو

گاه آنچنان از خاطر تو پر می شوم

که جایی برای هوا هم نمی ماند.

                              هوای تو در من غوغا می کند.

چاره ای نیست جز هم آغوشی خاطراتم که به سینه می فشارمشان  چونان کودکی که عروسکش را می خواهد.

نمی دانم این خاصیت پاییز است یا جاذبه بیکرانه های یادت که وجودم را به جزر  می کشاند.

دیروز یاد آوری خوبی داشتم از تضاد های احساسات در بزرگترین لحظات زندگی که باید آن را رقم می زدم.

فریادهای منفی درونی به خواهش های دل که فقط در درونم پژواک داشت.

بغض های فرو خورده که هرگز  جسارت بروز نیافتند و تشنگی شانه هایی برای باریدن و سبک کردن ابرهایم.

نظرات 8 + ارسال نظر
رامین چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:52 ب.ظ http://www.bose-talaeeeee.blogsky.com/

سلام
وبلاگ زیبایی داری
خوشحال میشم وبلاگ منو ببینی
فقط نظر یادت نره
اگه دوست داری تبادل لینک بکنیم
خوشحال میشم لینک وبلاگمو با اسم ( ورود دخترا ممنوع!) قرار بدی
قرار دادی خبرم کن

شادی چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:00 ب.ظ http://parchine-raz.blogsky.com/

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست ...بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد ؟ « بال » وقتی قفس پر زدن چلچله هاست بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست باز میپرسمت از مسئله ی دوری و عشق و سکوت تو جواب همه ی مسئله هاست
..............
سلام عزیزم
خوبی؟
عجب مطلبی نوشتی انگاری دل منو فریاد می زد
خیلی لذت بردم به جز این که زیبا بود هم دل من هم بود
این روزها دل تنگیم به غایت رسیده صبرم لبریز شده طاقتم طاق شده!!!
دعا کن خدا تا جایی که باید صبرم بده
ممنون عزیزم خیلی لذت بردم
شاد باشی

شادی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:51 ب.ظ http://parchine-raz.blogsky.com/

زندگی همچون بادکنی است در دستان کودکی، که همیشه ترس از ترکیدن آن لذت داشتنش را از بین می برد.
درسته حق باتوست انشالله خدا قدرت صبوری بهمون بده
به قول حافظ
شکر به صبر دست دهد ولی
بد عهدی زمانه زمانم نمی دهد
اگه جاییش اشتباه شد شرمنده! از ذهنم نوشتم
ممنونم
موفق باشی

شادی جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ب.ظ http://parchine-raz.blogsky.com/

عشق می تواند سخت ترین و تلخ ترین لحظات را با یاد محبوبی

وفادار و همیشه همراه زیبا و شیرین کند
............
سلام عزیزم
یه پست جدید ولی تکراری!
مطالم تکراری شده شرمنده
راهنمایی یادت نره
موفق باشی

رها سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 ب.ظ

نوشته هات نشون از یه عاشق داره

دنیا به نظرم وقتی عاشقی یه چیز دیگه است و قتی از عشق فارغ می شی یا تبدیل به عادت میشه می شه یه چیز گند و تکراری. اما نه می شه تا ابد عاشق بود نه تا ابد فارغ بود اینجاست که باید بگی روزگار عجیبی است نازنین

از پاییز یه دنیا خاطره دارم

شادی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ب.ظ http://parchine-raz.blogsky.com/

تو می آیی٬

می دانم که می آیی...

تو را دیشب من از لحن عجیب بغض هایم٬ خوب فهمیدم...
.....
سلام دوست خوبم
نیستی
غیبت هات زیاد شده ها
چه جوری موجه می کنی؟
شوخی بود گلم هرچا هستی موفق و سلامت باشی

بانو چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ

دلم کلی برات تنگ شده. وقتی نیستی کلی جات خالیه. با بچه ها یادت میکنیم. منتظر روز موعدیم تا برگردی و هوا را پر کنی از خنده های ملیحت دختر لبخند و آواز.

بانو چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ

لحظه دیدار نزدیک است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد