باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

ناگفتنی ها

در آغاز هیچ نبود .کلمه بود و آن کلمه خدا بود.

و خدا یکی بود و جز خدا هیچ نبود.و با نبودن چگونه می توان بودن ؟

حرفهایی است برای گفتن که اگر گوشی نبود نمی گوییم.

و حرفهایی است برای نگفتن . حرفهایی که هرگز سر به ابتذال گفتن فرو نمی آرند. حرفهایی بی تاب و طاقت فرسا که همچون زبانه های بی قرار آتشند ، و کلماتش هریک انفجاری را دربند کشیده اند.

کلماتی که هریک پاره های بودن آدمی اند.

اینان همواره در جستجوی مخاطب خویشند. اگر یافتند ، یافته می شوند و در صمیم وجدان او آرام می گیرند.

و اگر مخاطب خویش را نیافتند ، نیستند.

 

"دکتر علی شریعتی"

------------------------------------------------------------------

 

تبلور سخنان ناگفته در دل آدمی ، آغاز خوبی است برای یاگیری تحمل و خودکفایی . دردها نشانه های خوبی اند برای منی که قابلگی دردهایم را می دانم. 

 

------------------------------------------------------------------

 

یکسال گذشت.

نظرات 8 + ارسال نظر
شادی چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:25 ب.ظ http://parchine-raz.blogsky.com/

سلام دوست خوبم
اول تبریک می گم بابت یک سالگی وبلاگت
انتخابت خیلی زیبا بود و کمی هم سنگین
ولی از اون متن هاست که هرچند بار خونده می شه معنی اش بیشتر باز می شه
....
شاد و موفق باشی
التماس دعا

شادی چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:25 ب.ظ http://parchine-raz.blogsky.com/

ای همه مردم!
در این جان به چه کارید؟

عمر گرانمایه را چگونه گذرانید؟

هرچه به عالم بود، اگر به کف آرید؟

هیچ ندارید اگر که عشق ندارید

وای شما دل به عشق اگر نسپارید!

اگر به ثریا رسید هیچ نیرزید!

عشق بورزید،

دوست بدارید.
« فریدون مشیری»

بانو چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:58 ب.ظ

کجایی عزیز جان؟ به هیچ طریقی نمی تونم ÷یدات کنم.

شادی جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ http://parchine-raz.blogsky.com/


سلام عزیزم ~~~~~$$$$
خوبی مهربان~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
.................... $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~~~~~~~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
~~~~~~~~$$~~~$$$$
من آپ کردم~~$$$$$$$$
~~~~~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~~~~~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضور سبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~........~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$
راستی کم پیدایی؟؟؟
در پناه آفریدگار عشق باشی

DELAK شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ق.ظ http://DELAK.BLOGSKY.COM

سلام .-.-. آپ قشنگی داشتی .-.-.-.-.-.-. اوینار هم آپ شد منتظر حضور گرم وصمیمی و نظرات سازنده و یاری رسان شما هستم .-.-.-.-.-.-.-.-.-.
نمیدانم چرا گردونه را وارونه میبینم در این بهر خروشان ...

دگر راه نجاتی نیست

نمیدانم چرا این چشمه را خشکیده میبینم

همه دنیای من شد شک و تردید و فقط یک چیز...........ادامه دارد............


بانو دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:44 ب.ظ

کجایی ؟ بیا. دل تنگتم

شادی چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ب.ظ http://parchine-raz.blogsky.com/

سلام خوبی نیستی عزیز؟
کجایی ؟
خوبی انشالله؟
یه خبری چیزی؟
....
من به روزم یه آپ هول هولی خوشحال می شم سر بزنی
شاد باشی

نسیم شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ http://nasimasal.persianblog.ir


سلام عزیزم پس چرا نمی نویسی.چرا نمی آی.دلم برات تنگ شده به خدا
بیا وبلاگم و مطلب مادران حامی سلامت را بخون.بجنب دیگه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد