باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

خداوندا اندیشه ما را محبت قرار ده!

من به دنبال قطعه ای در آسمان پهناور هستم که از اندیشه های پست تهی باشد.

-------------------------------------------------------------------------------------------

ما مدیونیم:
به تمامی کسانی که با محبت خود دریچه ای رو به محبت به قلب ما گشوده اند . به ما آموخته اند افشاندن عطر محبت در پیرامون خود را بدون هیچ چشم داشتی.
به کسا نی که با بی مهری و رفتارهای خصمانه ، یادآور شدند که زخمی از خود بر قلب و روح دیگران به جای نگذاریم . تا بیاموزیم و بیاموزانیم مهر و محبت را .
اگر این گونه بیاندیشیم هرگز بهانه ای برای بیان عقده نداریم. آنچه به بدی می گذرد را ندید بگیر و بگذر برای رسیدن به زیبایی و کمال.
آدمی چگونه می تواند طبیعت به این زیبایی و مهربانی را ببیند و از آن مهر را نیاموزد؟!

--------------------------------------------------------------------------------------------

بی صبرانه مشتاق دیدارم. انتظار اگر هم برای تو باشد معنا می یابد که اگر غیر این باشد فقط گذران عبث ثانیه هاست با جان کندن .
نظرات 4 + ارسال نظر
سمیر دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

دفتر عشق نویس دفتر عشق منه
هرچی که تو دلمه داره فریاد میزنه
دفتر عشق نویس دفتر خاطره هاس
پایتخت کشور واژه های بی صداس
دفتر عشق نویس وعده گاه تو و من
یه جای خوب و قشنگ واسه دیونه شدن
یا حق

همدل چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:01 ب.ظ

یادمان باشد فردا حتما ناز گل را بکشیم... حق به شب بو بدهیم... و نخندیم دیگر به ترکهای دل هر گلدان...!! و به انگشت نخی خواهیم بست تا فراموش نگردد فردا...! زندگی شیرین است! زندگی باید کرد... و بدانم که شبی خواهم رفت .... !!! و شبی هست که نباشد پس از آن فردایی ....

همدل چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:52 ب.ظ

عزیزم برات آدرس ایمیلمو گذاشتم
اگر برام میل فرستادی لطفا قبلش یه کامنت کوچولو بده . مرسی گلم

نسیم جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ب.ظ http://nasimasal.persianblog.ir

به به مبارکه
این بهار مهرورزی
شاد باش و شادباش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد