باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

بهارانه

چه بهارانی است آنگاه که دلم ز ترنم یادت شکوفا می شود.
در زیر باران نگاه تو بهاری می شوم.
نظرات 3 + ارسال نظر
بانو سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:23 ق.ظ

از اینکه اینقدر بهاری هستی خوشحالم. راستی سال نو(!) مبارک.
ایمیلتو چک کن لطفا. منتظرم

همدل سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ق.ظ http://hamdellife.blogsky.com

ای زلال پاک
جرعه جرعه می کشم تو را به کام خویش
تا که پر شود تمام جان من ز جان تو ...

سلام خوبی ؟؟

همدل دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام دوستم میگم encoding/unicode رو زدی ببینی درست میشه یا نه؟؟؟ راه دیگه ای بلت نیستم عزیزم )))=

سلام عزیزم. ممنون بابت راهنماییت ولی همچنان همونطوریه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد