باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

مست

بوی سیبم چنان مست کرد که حوا را
نظرات 3 + ارسال نظر
بانو دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ب.ظ

منظورت اینه که تو هم از بهشت رونده شدی؟!
می دونی بهشت بی تو جهنمه؟!

همدل چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام عزیز دلم خوبی ماها اگه ۱۰۰تا گوداستر هم بخریم بازم مهربونی بهمون نمی کنن))))))))))))))=
نوشته هات اینقدر زیبا هستند که نمی دونم چه نظری بدم میام و خیلی لذات می برم .
دوستت دارم

سلام عزیزم . ممنون از لطفت.

جغد بندری دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ق.ظ http://joghd11.blogsky.com/

گفت که تو مست نهی رو که از این دست نهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد