باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

ذهنم زمستانی است ،اما در قلبم بهاری ابدی جاریست

به جست و جوی تو
بر درگاه کوه میگریم
در آستانه دریا و علف
به جستجوی تو
در معبر بادها می گریم
در چهار راه فصول
در چارچوب شکسته پنجره ای
که آسمان ابرآلوده را
قابی کهنه می گیرد
به انتظار تصویر تو
این دفتر خالی
تا چند ، تا چند ورق خواهد خورد.


کاش یاد می گرفتیم تصویر خوبی که از خود در ذهن دیگران می سازیم را هرگز خدشه دار نکنیم .
نظرات 1 + ارسال نظر
مهشید دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:49 ب.ظ http://www.mahshid2.blogsky.com

سلام من یک وبلاگ خوب دارم تو هم سر بزن شاید همکار شدیم.راستی قالبت قشنگه ولی یه خورده تکراریه بهت پیشنهاد می کنم به قالبساز ایساکو سر بزنی

سلام. ممنون از پیشنهادتون در مورد قالب.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد