باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

باغ گل سرخ

در گشودند به باغ گل سرخ و من دلشده را به سرا پرده رنگین تماشا بردند من به باغ گل سرخ ، با زبان بلبل خواندم

آسمان
زمین
هوا
نور
و عشقی که در چشمان تو پیداست
مرا به زندگی وا میدارند
من هر آنچه دارم
از زمین تا آسمان
با تو قسمت میکنم
حتی قلبم را
و هر آنچه که هست
در حضور تو فزونی می یابد
من چیزی از دست نمی دهم
خیلی چیزها به دست می آورم
حتی قلب ترا
که فکر می کنی تسخیرناشدنی است
من با عشقم آسمانها را هم
فتح می کنم
من دیگر آسمانی ام.




قانون مورفی میگه که بدترین اتفاقات در بدترین شرایطی که احتمالش خیلی کمه پیش میاد.
یادم بمونه هر جا هم که بودم و هرچقدر هم که آسمانی بشم برای اطمینان بیشتر باید پاهام رو زمین باشه.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد